.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح دفتر نخبگان مازندران تا 30 روز ديگر

معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري مازندران گفت: دفتر نخبگان مازندران تا كمتر از يك ماه ديگر افتتاح مي‌شود.

احمد جمشيدي شامگاه يكشنبه در جلسه كارگروه پژوهش و فناوري استان مازندران اظهار داشت: سال گذشته 9 جلسه كارگروه پژوهش و فناوري در مازندران برگزار شد كه 24 دستور جلسه در اين نشست‌ها مطرح شد و 50 تصميم در آن اتخاذ شد.
وي با بيان اينكه دفتر نخبگان مازندران تا كمتر از يك ماه ديگر توسط معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور افتتاح مي‌شود، افزود: اعتبار 750 ميليون توماني براي تجهيز و خريد ساختمان تامين شد.
معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار مازندران با اعلام اينكه اعضاي كارگروه پژوهش بايد با تمام جديت در جلسات حضور يابند، افزود: از ايده‌هاي افراد براي اهداف بلند مدت در استان استفاده مي‌شود.
وي با انتقاد از فعاليت كمرنگ دانشگاه‌ها در جلسات كارگروه پژوهش بيان داشت: در بحث‌هاي دانشگاهي بحث پژوهش بسيار داغ است ولي در كارگروهاي تخصصي فعاليت‌هاي پژوهشي بسيار كمرنگ جلوه داده مي‌شود.
معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار مازندران با بيان اينكه برخي از جلسات كارگروه پژوهش و فناوري در استان سبب ايجاد قراردادهاي مهم با دانشگاه‌هاي دولتي شد، بيان داشت: يكي از اقدامات خوب كارگروه پژوهش و فناوري ايجاد ارتباط بين صنعت و دانشگاه است كه در برخي مواقع طرح‌هاي صنعتي در دانشگاه‌هاي استان سبب تحول در صنعت شد.
جمشيدي با اعلام اينكه آماده پذيرش پيشنهادات براي كاربردي‌تر كردن كارگروه پژوهش در استان هستيم، افزود: توقع اين است كه دستگاه‌ها به طور جدي‌تر وارد مبحث پژوهش و فناوري شوند.
معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار مازندران با اشاره به فعاليت دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي استان در تكميل اطلاعات سامانه پژوهشي تصريح كرد: 382 پژوهشگر در مازندران شناسايي شدند و212 پروژه‌هاي پژوهشي نيز در اين سامانه ثبت شد.
وي با بيان اينكه 10 مركز دانشگاهي، چهار مركز تحقيقاتي و دو موسسه تحقيقاتي و يك پژوهشكده دريايي اطلاعات خود را در اين سامانه ارائه دادند، افزود: دانشگاه پيام نور مازندران با 217 مقالات چاپ شده در نشريات بيشترين مقالات چاپ شده در همايش‌هاي علمي را نيز به خود اختصاص داد.
در ادامه رئيس پژوهشكده جهاد كشاورزي مازندران نيز اظهار داشت: در صورتي كه پژوهش كاربردي در استان ايجاد شود چه ضمانت اجرايي براي اجراي كار پژوهشي در استان وجود دارد.
علي اميني ادامه داد: براي كار پژوهشي در استان بايد اولويت‌بندي تعيين شود و در اين راستا نيز كار تحقيقاتي مناسب انجام شود.
وي گفت: ضمانت اجرايي براي پژوهش در استان بايد تعيين شود و اگر تحقيقاتي متناسب با نياز استان انجام گرفت مديران اجرايي يا دست‌اندركاران، مكلف به اجراي آن در استان باشند.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.344 seconds.